Ontbijt avond eten vriendelijkheid .
Juni 2026 - Alfons V.
Alles zonder één uitzondering was tip top in orde. Enige minpunt op de kamer was bij het nemen van een douche dat het water tot in de badkamer stond. Top ontbijt! Dit kan niet beter. Een aanrader.
Juni 2026 - Mark V.
Alles
Juni 2026 - Ann m.
Geen recensie achtergelaten
Juni 2026 - Raf P.
Le petit-déjeuner
Juni 2026 - Axelle D.
Alles was heel goed en verzorgd , de mogelijkheid om gratis (smaak) water te gaan halen aan de receptie was ook wel fijn
Juni 2026 - Kurt B.
Geen recensie achtergelaten
Juni 2026 - Michel R.
Alles in feite
Mei 2026 - luc v.
vriendelijkheid, comfort en stilte
Mei 2026 - Meuret B.
Geen recensie achtergelaten
Mei 2026 - Ronald C.
Was in orde
Mei 2026 - Brigitte S.
Wandelen
Mei 2026 - Nicole L.
Correcte prijzen
Mei 2026 - Rudi D.
Heel fijn hotel, goed gelegen met alle nodige faciliteiten.
Mei 2026 - Bleus H.
! Absolument tout est bien ! Une préférence pour les petits déjeuners hors week-end :-)! Très variés.
Mei 2026 - Isabelle B.